Мы с важной новостью: с 28 февраля 2025 года сервис Хабр Фриланс прекратит свою работу.
Купить услуги можно до 28 февраля 2025, но пополнить баланс уже нельзя. Если на вашем счете остались средства, вы можете потратить их на небольшие услуги — служба поддержки готова поделиться бонусами, на случай, если средств немного не хватает.
- Обо мне
-
- Стоимость работы:
- от 450 руб. за час
- Профессиональный опыт:
- более трех лет
- Способы оплаты:
- наличный расчёт, безналичный расчёт
I specialize in the development of game projects and tools for them
Experienced with:
— OOP, ECS, DOD;
— SOLID, DRY, KISS, GRASP;
— MVC and other variation;
— Rx;
— IoC (or without);
— classic architecture patterns;
— Unity (Web/Desktop/iOS/Android);
— C# (which are supported by Unity and some features which are not);
— C++ (11 and below);
— classic algorythms;
— writing llvm supported code;
— parallel coding;
— multithreaded coding;
— async coding;
— windows / linux shells;
— elements of graphics coding (GLSL/ShaderLab);
— various task managers (BugZilla/Clickup/Jira);
— CI/CD setup and management (Jenkins/TeamCity);
— code review;
— repository management;
— team leading;
— elements of Web programming;
— DB's (Postgres);
— client/server communication (REST or async multiplayer projects);
— old versions of UE 4;
— life ops support;
— GIT/SVN.
Unity plugins i have experience with:
— Zenject;
— Odin;
— Feels;
— LeoEcs;
— Photon;
— Master Audio;
— UniRx;
— UniTask's;
— Dungeon architect;
— InControl;
— Sentry;
— DOTWeen;
— Amplify;
— Shader forge;
— Spine;
— variation's of IAP SDK's;
— variation's of ADS SDK's;
— variation's of analytics SDK's.
Unity packages and tech i have used:
— Addressables;
— DOTS;
— Jobs;
— URP/Built In/LWRP;
— new input;
— imgui/ugui/ui elements (ui toolkit);
— shader graph / shader lab;
— Cinemachine;
— visual scripting;
— Timeline;
— AI navigation (new package).
In addition I'm currently learning Rust and the Bevy game engine.- Ключевые навыки
- Отзывы
Нет отзывов